Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:55:04+01:00
W liściach drzewa zachodzi proces transpiracji czyli wyparowywania wody. W czasie suszy roślina prowadzi ten proces ponieważ inaczej przegrzała by sie . Zrzucając liście zapobiega temu procesowi i na dłużej zachowuje wode


licze na naj :):):)
1 5 1
2010-01-04T16:55:17+01:00
1. Gdy brak wody powoduje wysuszenie tej łodyżki i liście odpadają.
2. Gdyż nadmierne słonce a brak wody powoduje wysuszanie liścia.
3 liście nie maja czym sie odżywiać gdyż to wlansie woda jest it głównym pokarmem i przez to rtak jakby umeraja
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T16:55:37+01:00
Dlatego że uwalniane są do cytoplazmy enzymy z klasy hydrolaz – takie jak kaspazy – rozkładające organelle komórkowe. Z tego względu zatrzymanie zainicjowanego procesu apoptozy lub nekrozy jest niemożliwe.