Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:58:16+01:00
Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest j. angielski, ponieważ dzięki niemu rozwijam swoje umiejętności, może w przyszłości przyda mi się do kontaktowania się z ludźmi z innych krajów, głównie z Anglii, moim marzeniem jest wyjechanie tam na stałe(nie wiem czy tak jest, ale zawsze można podkolorować wypracowanko) i poznanie różnych ciekawych ludzi, z którymi będę mógł bez problemu rozmawiać.

Prooszę<33
2 2 2
2010-01-04T17:02:37+01:00
Jestes wiele fajnych przedmiotów, ale najbardziej do gustu przypadł mi język angielski. Bardzo go lubię, ponieważ jeśli dobrze opanuje ten język i w przyszłości zechcę wyjechać tam to bardzo mi sie to przyda, równie łatwo wchodzi mi on do głowy i nie musze siedzieć przy nim dwie godziny i zakówać. Lubię też rozmawiać po angielski i doskonalić ten język. Na koniec pragnę podkreślić, żę nic lepszego od dzwonków na przerwę nie ma ;)
3 1 3
2010-01-04T17:29:20+01:00
Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest język angielski. Lubię go, ponieważ dzięki temu przedmiotowi uczę się np. tradycji angielskich. W przyszłości chciałabym uczyć j. angielskiego lub wyjechać do Anglii i tam pracować. Moim zdaniem angielski jest również potrzebny by robić coś w przyszłości, dlatego że pisze się maturę z tego języka, a ja jestem osobą myślącą o swojej przyszłości.