Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:01:22+01:00
Na obszarach rolniczych dominuje pasterstwo ponieważ są to tereny o dużej szerokości i długości dobrze zazielenione. Tereny te są pagórkowate czyli występują tam doliny , wyżyny , niziny można się łatwo domyśleć dlaczego nie uprawia się tam rolnictwa , na obszarach górskich nie da się uprawiać roli ponieważ nie sprzyja temu powierzchnia górska ani klimat dla roślin. Dlatego też takie tereny wykorzystuje sie do masowego wypasu bydła np kóz owiec itp.
2010-01-04T17:04:21+01:00
W górach jest skaliste podłoże, więc nie mozna posiać tam żadnego zboża i innych roślin uprawnych. Za to jest wiele trawy gdzie swobodnie mozna wypasać bydło.