Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:08:37+01:00
Chciała bym w imieniu całej naszej klasy podziękować pani za wspólnie spędzone 3 lata nauki z nami. Jesteśmy pani wdzięczni za to co nas pani nauczyła i za to ,że miała do nas naprawdę dużo cierpliwości i nerwów i za to ,że wspierała nas pani w tych trudnych chwilach. Chcieli byśmy , także przeprosić panią za te złe chwile , które nam pani zawsze wybaczała. Jesteśmy pani dłużnikami nie pozostaje nam nic innego jak powiedzieć Dziękujemy.
Z poważaniem klasa 3 ''F''
21 3 21
2010-01-04T17:22:55+01:00
Sz. P (imie nauczycielki) w imieniu całej kl 6 chciałabym podziękować pani/panu za te lata spędzone z nami i za cierpliwość którą nas pani obdarzyła. Najbardziej dziękujemy za wiedzę którą nam pani przekazała. Mamy nadzieję, że będziemy ją wykorzystywać w pozytywny sposób. Na pewno nigdy o pani nie zapomnimy i mamy nadzieję że niedługo spotkamy się kolejny raz.
15 3 15