Odpowiedzi

2010-01-04T17:09:36+01:00
Mieszkam w Polsce
Stanęłabym w jej obronie
Walczyłabym za nią
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:13:12+01:00
Dla mnie prawdziwym patriota jest czlowiek ktory swym postepowaniem rozslawia swoja ojczyzne. broni ja przed wrogami. patriotami sa ludzie kultury, zolnierze, politycy i wszyscy ludzie, ktorzy podkreslaja ze sa polakami i dobrze reprezentuja nasz kraj.
Ja na razie nie mialam zbyt wiele okazji aby udowodnic ze jestem patriotka. jednak mysle ze jestem. kocham polske. poznaje jezyk i historie. staram sie uczestniczyc w konkursach i w ten sposob troszke reprezentowac nasz kraj. mysle ze to jest moj maly patriotyzm. na wiekszy przyjdzie czas gdy dorosne.
4 3 4