Zadania znajdują się w załączniku . Jesli ktoś rozwiąze chociaz wiekszą częsć z nich bedę wdzieczna . Zadań jest 15 niektóre krótkie w rozwiązaniu niektóre długie - niestety nie mam czasu ich rozwiązać :( liczę na szybkie odpowiedzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-18T09:54:24+02:00
1.
2³⁰⁰=(2³)¹⁰⁰=8¹⁰⁰
3²⁰⁰=(3²)¹⁰⁰=9¹⁰⁰
2³⁰⁰<3²⁰⁰

2.
|AC|=25cm
|BC|=30cm
|CD|=24cm

|AD|²=|AC|²-|CD|²
|AD|²=25²-24²
|AD|²=625-576
|AD|²=49
|AD|=√49
|AD|=7cm

|BD|²=|BC|²-|CD|²
|BD|²=30²-24²
|BD|²=900-576
|BD|²=324
|BD|=√324
|BD|=18cm

P=½(7+18)×24
P=25×12
P=300cm²

Odp.Pole tego trójkąta wynosi 300cm².

3.
90°+45°=135°

7.
bdb. 10%×360°=0,1×360°=36°
db. 15%×360°=0,15×360°=54°
dst. 50%×360°=0,5×360°=180°
dop. 25%×360°=0,25×360°=90°

Niestety więcej nie umiem rozwiązać. :)
2009-09-18T10:07:30+02:00
2.
z Pitagorasa obliczamy najpierw jeden potem drugi kawalek podstawy. w sumie ona wyjdzie równa 25, a jak mamy podstawe i wysokosc to pole standardowo
11. jaka jest dokladnie potega drugiego ulamka?? 1 czy 1/?

15. H I O S X Z