Odpowiedzi

2010-01-04T17:23:53+01:00
-płatki kukurydziane z mlekiem
-kromka chleba pełnoziarnistego z chudym serem białym i jabłko
-kasza garstka pierś z kurczaka kompot z szuszonych sliwe i surówka z kapusty pekinskiej
-banan i kilka biszkoptów
-chleb pełnozirnisty ciemny z masłem i pomidorem i ogórkiem i herbata
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:25:17+01:00
Ja miałam ułożyć jadłospis na sobotę i niedzielę . Może i troszkę się nie zgadza , ale pododajesz jeszcze coś i bdz się zgadzały kcal .

Sobota :
1 sniadanie
płatki kukurydziane z mlekiem
60 g płatków + 250 ml mleka
razem 300 kcal

2 śniadanie
bułka z szynką , jabłko
50 g + 20 g + 125g
130 kcal + 15 kcal + 55 kcal
razem 200 kcal

Obiad
Ziemniaki gotowane , filet z ryby , surówka
150 g + 100 g + 170 g
250 kcal + 160 kcal + 120 kcal
razem 520 kcal

Podwieczorek
jogurt np. Danon + sok pomarańczowy
100 g + 250 ml
115 kcal + 125 kcal
razem : 240 kcal
Kolacja 2 kromki chleba z ogórkiem , herbata z cukrem
100 g + 100 g + 7 g
240 kcal + 10 kcal + 125 kcal + 25 kcal
razem ; 400 kcal

razem cały dzień 1660 kcal

Niedziela
1 śniadanie
chleb graham , jajecznica
100 g + 100 g
192 kcal + 130 kcal
razem 322 kcal

2 śniadanie
3 mandarynki , sok grejfrutowy
300 g + 250 ml
66 kcal + 95 kcal
razem ; 161 kcal

Obiad
rosół + ziemniaki gotowane + sok marchwiowy + szpinak
150 g + 100 g + 250 ml + 100 g
120 kcal + 70 kcal + 105 kcal + 16 kcal
razem 411 kcal
Podwieczorek
budyń
200 g
222 kcal
razem 222 kcal

Kolacja
omlet bez dodatków
1 sztuka
razem 380 kcal

razem cały dzień 1496 kcal
4 3 4
2010-01-04T17:47:15+01:00


Śniadanie ok.500 kcal-1 Bułka zapiekana, 3 liście sałaty i kilka plasterków ogórka zielonego, szklanka zielonej herbaty z jedną łyżeczką cukru.

2 śniadanie –banan(90kcal),3 ciastka(100kcal),soczek owocowy 500ml(110kcal)

Podwieczorek-3 ciastka (100kcal),sałatka owocowa (200 kcal),woda niegazowana(0 kcal)

Kolacja -
- jogurt naturalny 100g
- zmielone ziarnapestki dyni, słonecznika, sezamu, siemię lniane po łyżeczce
- ugotowane piersi z kurczaka 100g
- 10 orzechów włoskich
-herbata z cukrem


Obiad –
kilka ziemniaków(ugotowanych oczywiście),ugotowana pierś z kurczęcia (150 g),sok owocowy 250 ml, sałatka wielowarzywna,