Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T17:16:51+01:00

Mały Książę pomógł mi uświadomić, że piękno człowieka płynie z jego wnętrza. Bardzo często oceniamy ludzi powierzchownie, a przecież jest to niesprawiedliwe. Nie liczy się ubiór ani nasz wygląd,nie powinien być on najważniejszy w relacjach międzyludzkich. Mały Książę uczy,że: Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.
Książka ta nauczyła mnie, że są wartości, których kupić się nie da, za żadne pieniądze.
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T17:32:55+01:00
-czym jest przyjaźń
-co to jest miłość
-jaki jest sens pracy
-na czym polega różnica między światłem dzieci i dorosłych
-ci jest w życiu najważniejsze
-czym jest śmierć
3 5 3