1. Jakie wymiary może mieć prostokąt , którego pole jest równe :
a) 24 cm²
b) 36 cm²
c) 2,25 cm² ???

W każdym wypadku podaj po 3 przykłady .

2.Oblicz długość boku kwadratu , którego pole jest równe polu prostokąta o wymiarach :
a) 4 cm i 9 cm
b) 6 cm i 24 cm
c) 25 cm i 9 cm

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:20:52+01:00
1.
a)
6cm i 4 cm
3cm i 8 cm
12cm i 2 cm

b)
9cm i 4 cm
18cm i 2 cm
12 cm i 3 cm

c)
2cm i 0,45cm
2,25 cm i 1cm
3cm i 0,75cm

2.
a)
4*9=36
√36=6

b)
6*24=144
√144=12

c)
25*9=225
√225=15
7 4 7
2010-01-04T17:23:23+01:00
A)4 i 6, 8 i 3, 12 i 2
b)6 i 6, 2i18, 4 i 9
c) 1,125 i 2 0,45 i 5, o,75 i 3

a) 36cm kwadratowych to a = 6 bo pierwiastek z 36 =6
b) 144 - a =12
c)225 a =15
4 3 4