Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:17:58+01:00
DKA - Tylko ty kochanie
Vir - Nie Mow, Ze Nie Kochasz
Tomek Lipiński - Ostatnia piosenka o miłości
chłopcy z placu broni - kocham cię
Kindla - Z Kimś Takim Jak Ty
Friends - Naucze Cie zyc.
Farba - Chce Tu Zostac
Kasia Cerekwicka - Potrafię kochać
Kancelaria - Zabiorę Cię tam
grabarz i strachy na lachy - dzien dobry kocham cie
nie wiem kogo - znow mi sie snisz
Yaro - dzis jest pelnia
reni jusis - kiedys cie znajde
edyta bartosiewicz - opowiesc
lzy - w moim snie
sumptuastic - cisza
hania stach - jesli dzis nie powiesz
hania stach - wystarczy byc
hania stach - jeszcze nie wiemy
ewelina flinta - nieskonczona historia
sistars - skad ja cie mam
sistars - dobranocka
sdm - czarny blues o czwartej nad ranem
hania stach - na wpol we snie
anna maria jopek - jesli myslisz ze ja cie nie kocham
ewa demarczyk - maly ksiaze
edyta bartosiewicz - sklamalam
edyta bartosiewicz - sen
edyta gorniak - nie prosze o wiecej
edyta gorniak - romeo i julia
edyta gorniak - wilelka milosc
no name - w strugach deszczu
farba - zagubiony ksiaze
gosia andrzejewicz - cud
gosia andrzejewicz - slowa
goya - moj
goya - smak slow
hania stach - dziwne ze kiedys cie nie znalam
hania stach - gdy cie nie ma
kasia kowalska - chce zatrzymac ten czas
kasia kowalska - prowadz mnie
kasia cerekwicka potrafie kochac
krol lew milosc - rosnie wokol nas
monika brodka - my
myslovitz i edyta bartosiewicz - chcialbym umrzec z milosci
natalia kukulska - zakochani
piasek - imie deszczu
piasek - wszystko trzeba przezyc
sumptuastic - bo mam ciebie
slawek uniatowski - kocham cie
varius manx - ksiezycowa piosenka
virgin - mam tylko ciebie
flexxip - list
verba - kochaj mnie
dka - pamietam o tobie weroniko
red nad spinache - kochac
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T17:25:03+01:00
1.Skaldowie - Wszystko mi mówi że mnie ktoś pokochał .
2.SDM- Z nim będziesz szczęscliwsza
3.Marek Grechuta - Niedokazuj.
4.Marek Grechuta- Będziesz Moją panią
5.Pietrek i Jola na WEselu u Japycza
6.Doda - Znak pokoju
7.Gosia Andrzejewicz - Miłości nie mów nie
8.Dosa Dwie Bajki
9.Edyta Bartosiewicz - Miłość jak ogień
10.Marek Grechuta - Niepewność
11.Seweryn Krajewski -Obudź serca
12.Seweryn Krajewski- Pierwsza miłość
13.Seweryn Krajewski Nie jesteś sama
14.Krawczyk i Bartosiewicz - Tylko ty tylko ja
15.Wesele Marii
Seweryn Krajewski