Odpowiedzi

2010-01-04T17:23:28+01:00
Ich muss kann
du musst kannst
er/sie/es muss kann
wir mussen konnen
ihr musst konnt
Sie mussen konnen

:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:30:00+01:00
Ich-muss
du-musst
er,sie,es-muss
wir-mussen
ihr-musst
Sie,sie-mussen



ich-kann
du-kannst
er,sie,es-kann
wir-konnen
ihr-konnt
Sie,sie-konnen

I jeszcze jedno w tych odmianach w liczbie mnogiej w muss zamiast "u" i w kann zamiast "o" sa umlauty(?) czyli te dwa dziadostwa na tym