Odpowiedzi

2009-09-18T14:07:36+02:00
Siemano kolesie..
dawajcie na dysco w poniedzialek.. to bedzie dla moich starych.
wpadajcie wszyscy.
(imie)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T16:06:59+02:00
Wczoraj był u mnie zlot rodzinny bo stary miał urodziny. Oczywiscie pojawil sie prawie caly klan naszej rodzinki. Babcia ugotowala rosol bo to oczywiscie jej specjalnosc, ciotka przyniosla jakies roze nawet ladne byly ale po co tracic kase na jekies pierdoly. Wojek przyniosl procenty. Jedynie on wiedzial co na takiej imprezce jes potrzebne. Na koniec weszla moja mama z tortem ja z bratem zmylem sie zaraz po zdmuchnieciu swieczek bo byla straszna zamula, a poza tym jakos mnie nie jara siedzenie na urodzinkach z calym klanem. No i to by bylo tyle bo wiecej nic nie wiem co tam sie dzialo bo mnie nie bylo. Powiedzialem nara i wyszedlem.
2 2 2
2009-09-18T17:02:51+02:00
Yyy ja zabardzo nie znam gwary ale jak coś wymyśle napisze na piva:)