Odpowiedzi

2010-01-04T17:16:14+01:00
Np. jak sie autobus gwaltownie zatrzyma i lecxi sie do przodu xd

; )
2010-01-04T17:19:33+01:00
-Siła bezwładności podczas ruszania pojazdu- np gdy samochód rusza to pasazerów wciska w siedzenie
- Siła bezwładności podczas hamowania pojazdu- np gdy samochod hamuje pasazerem rzuca do przodu
-Siła odśrodkowa- np gdy siedzimy na wirującej karuzeli siła bezwładności wypycha nas i przedmioty przez nas trzymane na zewnątrz okręgu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:21:10+01:00
gdy samochód rusza do przodu siła bezwładności wciska pasażerów w fotel
gdy samochód (lub inny pojazd) nagle hamuje, wtedy siła bezwładności rzuca pasażerem do przodu
gdy siedzimy na wirującej karuzeli siła bezwładności (nazywana w tym przypadku "siłą odśrodkową") wypycha nas i przedmioty przez nas trzymane na zewnątrz okręgu.