W zalaaczniku JEST ZADANIE.tO JEST ZADANIE 7 KTORE ZAZNACZYLEM KOLKIEM!


To jest zadanie 7 ktore Zaznaczone jest dlugopisem w kólko musze miec to na dzis do 19;30

proze zrobcie z gory wielkie dzieki uznam wszystkie najlepsze odp i dam duzooo naj

czekam na odpoiwedzi z gory dziexx

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:26:44+01:00
Miejsce bitwy :
Maraton
Termopile
Salamina
Data:
490 r p.n.e
480 r p.n.e
480 r p.n.e
Dowódca grecki:
Miltiades
Leonidas
Temistokles
Zwycięzca
Grecja
Persja
Grecja
2010-01-04T17:55:11+01:00
1) Maraton - 490r p.n.e. - Miltiades - Grecja
2) wąwóz Termopile - 480r. p.n.e. - Leonidas - Persja
3) Salamina - 480r. p.n.e. - Temistokles - Grecja