Nie chcę mi się robić zadań z fizyki ;D

Zad.1 Oblicz ile godzin ma tydzień , miesiąc i rok .
1 tydzień =
1 miesiąc =
1 rok =
Zad.2
Pewne zjawisko fizyczne trwało 200 ms ( milisekund ) . Oblicz , jaka to część sekundy .
200 ms =
Zad.3 20 min. i 200 min - oblicz ile to godzin .
20 min =
200 min =
Zad.4
0,6 h i 0,2 h - oblicz ile to minut i sekund .
0,6 h =
0,2 h =
Zad.5
1,3 h i 2,75 - oblicz ile to godzin i minut .
1,3 h =
2,75 =

Łatwe!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T14:17:31+02:00
Zad.1 Oblicz ile godzin ma tydzień , miesiąc i rok .
1 tydzień = 7*24=168 h
1 miesiąc = 24*30=720 h
1 rok = 24*365=8760 h
Zad.2
Pewne zjawisko fizyczne trwało 200 ms ( milisekund ) . Oblicz , jaka to część sekundy .
200 ms = 200*0,001 s=1/5 s
Zad.3 20 min. i 200 min - oblicz ile to godzin .
20 min = 1/3 h
200 min = 3h 20 min=3 1/3 h
Zad.4
0,6 h i 0,2 h - oblicz ile to minut i sekund .
0,6 h = 36 min= 2160 s
0,2 h = 12 min= 720 s
Zad.5
1,3 h i 2,75 - oblicz ile to godzin i minut .
1,3 h = 1h 18 min
2,75 = 2 h 45 min
14 4 14
2009-09-18T16:13:43+02:00
Zad.1
1 tydzień = 168 godzin
1 miesiąc = 730,484398 godziny
1 rok = 8 765,81277 godziny
Zad.2
200ms = 0,2 sekundy.
Zad.3
20 minut = 0,333333333 godziny
200 minut = 3,33333333 godziny
Zad.4
0,6h=36 min=2160s
0,2h=12 min=720s
Zad5.
1,3 godziny = 78 minut
2,75 godziny = 165 minut
14 3 14
2009-09-18T16:25:12+02:00
Zad.1
1 tydzień = 168 godzin
1 miesiąc =720 h
1 rok =8760 h
Zad. 2
200 ms = 0,2 s
zad 3
20 min = 1/3 h
200 min = 3h 20 min=3 1/3 h
Zad.4
0,6 h = 36 min= 2160 s
0,2 h = 12 min= 720 s
Zad.5
1,3 h = 1h 18 min
2,75 = 2 h 45 min
9 3 9