Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:27:32+01:00
Uważam, że nie, ponieważ większość jest bardziej rozpuszczona (ma wygodniejsze życie) niż rodzice czy dziadkowie. Poza tym wielkim problemem dzisiejszej młodzieży jest tchórzostwo i brak honoru.
2010-01-04T17:34:38+01:00
Moim zdaniem nasza polska mlodzież również zdolna by byla dla oddania sie narodowi . Choć żyjemy w troche innych czasach ale nasze uczucia zwazane z ojczyzna niezmieniaja sie .Dlatego uważam , że każdy młody polak byłby zdolny do takich ofiar.