Odpowiedzi

  • Cake
  • Początkujący
2010-01-04T17:32:24+01:00
A) poszłam/poszłem, przyszedłam/przyszedłem, poszła/poszedł
b) wyjęła/wyjął, wyjęłam/wyjęłem

Hmm na c nie mam pomysłu ; ) Odbisz sobie na przerwie przed polskim i będzie git majonez, no to powodzenia ^^
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:32:56+01:00
A)ja- szłam, szedłem
ty-szedłeś, szłaś
on, ona, ono- szedł, szła, szło
my-szliśmy
wy-szliście
oni-szli

b)ja-wyjęłam
ty-wyjąłeś, wyjęłaś
on-wyjął
ona- wyjęła
ono-wyjęło
my-wyjęliśmy
wy-wyjęliście
oni-wyjęli

c)ja-płonęłabym, płonąłbym
ty-płonąłbyś
on-płonąłby
ona-płonęłaby
ono-płonęłoby
my-płonęlibyśmy
wy-płonęlibyście
oni-płonęliby



43 4 43