Potrzebuję prezentacji w PowerPoincie o Słowacji. Ma być dużo slajdów, co najmniej 1 albo lepiej 2 (nawet więcej do takich, jak zespoły, w których może być więcej zdjęć) do podpunktu, tekst i zdjęcia w rozsądnych proporcjach. Zagadnienia, które muszą być zawarte:

1) Ciekawostki
2) Potrawy
3) Sportowcy
4) Aktorzy
5) Piosenkarze
6) Zespoły muzyczne
7) Główne zabytki
8) Powierzchnia
9) Najważniejsze miasta
10) Stolica
11) Ludność
12) Flaga
13) Charakterystyczne symbole
14) Mapka konturowa.

W TEJ KOLEJNOŚCI WAŻNOŚCI. Można wysyłać prezentacje, jeśli zawrą co najmniej połowę tych punktów, przy czym należy lecieć po kolei po tych punktach. Jeśli jedna osoba zrobi, a nie zawrze wszystkich punktów, to następna niech robi pozostałe. Adres mailowy, na który należy wysyłać prezentacje, podam na PW - pytać.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:56:43+01:00
Podaj mi twojego e-maila na pw. Zrobiłam tą prezentację :)
2010-01-04T23:26:50+01:00
W 1085 roku Przemyślida Wratysław II
został koronowany przez cesarza Henryka IV
na króla Czech i Polski,
co stanowiło podstawę jego roszczeń do
zwierzchnictwa nad panującym
wówczas w Polsce księciem
Władysławem Hermanem.

Wratysław II zmarł w 1092 roku,
a otrzymana przez niego
korona nie przeszła na następcę.