Odpowiedzi

  • oski
  • Rozwiązujący
2009-09-18T16:17:35+02:00
Obszary nadwyżek żywności- kraje arabskie(naftowe),kraje Ameryki Północnej,Europa,Nowa Zelandia,Japonia,Argentyna,Australia,rosyjska część Azji.
obszary niedoborów żywności-kraje afrykańskie-(Etiopia,Sudan,Czad,,Mali,Somalia,Mozambik,Ghana),-kraje azjatyckie (Bangladesz,Kambodża,Indie,Indonezja), kraje Ameryki Poł. i Śr.(Boliwia,Peru,Ekwador,Nikaragua,Haiti).
Poldery występują w Holandii,Polsce(Żuławy),Japonii.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T16:44:37+02:00
Obszary nadwyżek
*kraje KWR(kraje wysoko rozwinięte) np.
-Stany Zjednoczone
-Kanada
-Niemcy
-Singapur
-Australia
-Francja
-Nowa Zelandia
*państwa Ameryki Północnej
*rosyjska część Azji i Japonia

Obszary niedoboru żywności:
*kraje KSR(kraje słabo rozwinięte) np.
-najbiedniejsze kraje Afryki(Etiopia, Sudan, Czad, Kenia)
-niektóre kraje azjatyckie (Bangladesz, Kambodża, Indie, Indonezja
-kraje Ameryki Środkowej i Południowej (Boliwia, Peru, Ekwador)

Poldery występują m.in w Polsce(Żuławy Wiślane), Niemcy

3 4 3