Odpowiedzi

2010-01-04T17:36:32+01:00
A) podkreśl jednym kolorem 2b i b a drugim kolorem 3 oraz -1 i jedna druga
B) wszystko podkreśl
C) jednym kolorem 2a i 5a a innym 3b i -2b
D)jednym kolorem 2xy i -xy a innym kolorem 5 i -3
2010-01-04T17:36:44+01:00
W odpowiedzi A trzeba podkreślić: 2b+b i 3- 1 i jedna druga

W Odpowiedzi B trzeba podkreślić: wszystko

W odpowiedzi C trzeba podkreślić: 2a + 5a i 3b - 2b

W odpowiedzi D trzeba podkreślić: 5 - 3 i 2xy - xy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:22:19+01:00
W A) musisz podkreślić 2b i b
w B) musisz podkreślić wszystko :)
w C) musisz podkreślić jednym kolorem 2a i 5a, i innym kolorem 3b i 2b
w D) podkreśl 2xy i xy :)

mama nadzieje że pomogłem