Odpowiedzi

2009-09-19T21:38:00+02:00
Państwo totalitarne nie może istnieć!
Przecież to obraza wszystkich ludzi!
Nie może tak być że w niektórych krajach władze zdobywa się siłą!
Ludzie z tamtąd powinni zostać obdarzeni dużą opieką, a takie państwa powinno się niszczyć wszelkimi środkami!
Dziękuje!
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T21:55:20+02:00
Szanowni państwo czas powiedzieć nie dla totalitryzmu! 20 lat temu udało nam się pokonać komunizm, jak mało kto wiemy co znaczą represje, cenzura słowa, inwigilacja! My dostaliśmy szansę i wykorzystaliśmy ją, obaliliśmy komunizm, to spowodowało, że autorytaryzm i totalitaryzm zniknął też z innych krajów, ale niestety nie ze wszystkich. Jest jeszcze wiele państw totalitarnych. Naszym zadaniem jest wspierać obywateli tych państw i głośno mówić, że totalitaryzm jest zły! Zamykanie ludzi w więzieniach za krytykę władzy w XXI w. nie ma prawa bytu! To przeszłość, przeszłość, którą doskonale pamiętamy, dla nas to przeszłość, ale dla wielu to cały czas teraźniejszośc, okrutna rzeczywistość! Nie dla bezprawnego zamykania ludzi w więzieniach, dla zbrodniczych metod służb państwowych! Czas powiedzieć wyraźne NIE, czas przerwać milczenie!
1 5 1
2009-09-19T22:57:08+02:00
Witam wszystkich licznie zgromadzonych obywateli naszego pięknego państwa .
Wiem powiedziałem pięknego dodam więcej pięknego , sprawiedliwego ,wolnego państwa Polski .Dziśiaj myślimy co jest w tym dziwnego eone ,prawe ,sprawiedliwe państwo . jednak jeszcze 20 lat temu nie było to takie jasne na naszych ojców dziadków którzy własną piersia wywalczyli nam taki ustrój jak demokracja ,w którym niema już cenzury ale jest olność słowa nie ma kartek na mięso o których naszym dzieciom trudno nawet jest wyobrazić .Lecz nie możemy zapomnieć o innych państwach świata którzy dalej męczą się się w tym nieszczęsnym ustrojem zwanym totalitaryzmem .dzisiaj ja w imieniu całego państwa oficjalnie sprzeciwiam się państwom posiadającym jeszcze ustrój totalitarny
3 4 3