` - stopni
zad.2
Odszukaj w atlasie goegraficznym miasta o padanych współrzędnych georraficznych.
1. 51`02' N , 13`44'E
2. 54`41'N , 25`17'E
3. 41`53'N , 12`29'E
4. 49`27' n , 11`05' E
5. 48`52'N , 2`21' E
6. 50`03'N , 19`56'E
7. 33`27's , 70`40'w

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T16:48:04+02:00
1. Lipsk.
2. Wilno.
3. Rzym.
4. Monachium.
5. Paryż.
6. Kraków.
7. Santiago.

nie wiem czy to jest dobrze, ale tak mi sie wydaje.
:]
5 5 5
2009-09-18T18:08:18+02:00
1. Lipsk
2. Wilno
3. Rzym
4. Monachium
5. Paryż
6. Kraków
7. Santiago