Odpowiedzi

2010-01-04T17:45:30+01:00
W moim domu pielegnuje sie takie zwyczaje jak np. 12 potraw na stole, czytanie pisma swietego przed wieczerza, bialy obrus a pod nim sianko, wspolne koledowanie, pasterka. Za 3 punkty to tyle :/
273 4 273
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:47:26+01:00
W moim domu co każdą wigilię kładziemy sianko pod obrus.jest także zachowana tradycja dwunastu potraw.wszyscy siadając do stoły modlą się.nasza rodzina zawsze w wigilię chodzi na pasterkę.
195 4 195