Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T17:52:08+01:00
Urodził się w 1685 r w niemieckim miasteczku Eisenach w rodiznie muzyków .
Sam grał na organach klwesynie i skrzypcach.
pracę rozpoczoł jako skrzypek w kapeli dworskiej w Weimarze, następnie był organistą kapelpemistrzem.Posiadła liczną rodzinę kilku synów i poświęciło swoje życie komponowaniu.
Wielu ludzi uważa Bacha za najwspanialszego kompozytora.

Utwory:
Toccata i fuga d-moll, BWV 565

Pasja według św. Mateusza, BWV 244

Zbiór inwencji dwugłosowych, BWV 772-786
2010-01-04T22:24:14+01:00
Niedoścignionym mistrzem fugi był J.S Bach . napisał szereg pieknych fug organowych oraz dzieło pt Das wohltemperierte Klavier . urodzony w ejsenach w 1685 był 8 i ostatnim dzieckiem . nie tylko on zajmował sie muzyka a takze jego potomkowie kazdy z rodu bachów nosił imie johann- jan juz w młodym wieku zacza sie zajmowac muzyka wiele razy podrózował jan sebastian bach był nie tylko muzykiem ale i kantorem w kosciele sw tomasza