Odpowiedzi

2010-01-04T17:45:06+01:00
2010-01-04T17:46:47+01:00
Nie, będzie to wyglądało tak:


100000 N = 100 kN = 0,1 MN

Na przyszłość polecam, taki przelicznik:

http://www.medianauka.pl/kalkulator_jednostek.php?opcja=sila
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:49:55+01:00
Prawie dobrze

kilo to 1000 - tak jak kilo-gram - 1000 gramów
a mega to 1 000 000

czyli
1 000 000 N = 1 000 kN = 1 MN

moze być również tak, jak napisał mój poprzednik, czyli
100000 N = 100 kN = 0,1 MN
1 5 1