Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:47:06+01:00
Coraz częściej używamy Internetu robienia zakupów w wirtualnych sklepach. Tutaj, podobnie jak w normalnym świecie, zdarzają się nieuczciwi sprzedawcy i naciągacze, na których musimy uważać. Najlepszym sposobem na uniknięcie przykrej niespodzianki, którą może być wykorzystanie naszej karty przez złodzieja, jest dokonanie zakupów w dużych sklepach o ustalonej renomie, przyjmujących zwroty towaru, i płacenie kartą kredytową tylko wtedy, kiedy jest to możliwie bezpieczne połączenie. Warto też posługiwać się kartą kredytową z bardzo małym limitem wydatków.

Internet niesie zagrożenia natury psychologicznej. Wraz z rozpowszechnieniem się Sieci przybywa ludzi, którzy dużą cześć swej działalności przenoszą do przestrzeni wirtualnej. Wydaje się ona bardziej atrakcyjna od zwykłego świata. Internet staje się dla nich jedynym oknem, przez które spoglądają na otaczającą rzeczywistość, miejscem, gdzie poznają ludzi, czy głównym sposobem na znalezienie rozrywki. Takie postępowanie może zachwiać zdolność do utrzymania normalnych reakcji z innymi i spowodować, że coraz trudniej przychodzi odbywanie się bez komputera. Są to objawy uzależnienia od Internetu, które może równie niebezpieczne jak inne nałogi i podlega regularnemu leczeniu odwykowemu. Oczywiście takie i inne przykrości wynikające z korzystania z Sieci są jeszcze rzadkością, ale warto zawczasu zachować rozsądek i ostrożność, aby Internet nie stał się źródłem frustracji i nie zabierał nam czasu przeznaczonego dla rodziny, przyjaciół czy na pracę.

myślę że z tąd coś wyszukasz ;)) a jak nie to poszukaj w google ;)) Pozdro
2010-01-04T17:58:36+01:00
Polecam ci 2 stronki:
-www.sieciaki.pl
-www.dzieckowsieci.pl

myśle, że tu znajdziesz te informacje. A na wszelki wypadek dodaje to :
-http://www.dzieckowsieci.pl/strona.php?p=11