1.Zawód moich marzeń to... Menedżer
2.Predyspozycje do danego zawodu.
3.Etapy kształcenia.
4.Rynek pracy związany z tym zawodem w moim mieście,kraju, za granicą.
5.Możliwości awansu w tym zawodzie.
6.Korzyści finansowe osiągane w tym zawodzie.
7.Jeżeli nie w tym zawodzie to gdzie. Fryzjerstwo


To trzeba napisać w Wordzie lub jakimś innym programie a ja niestety nie posiadam takiego ;/
Mieszkam na Podlasiu w Augustowie jeśli chodzi o szkoły..

Piszcie swoje maile w wiadomościach pod tym zadaniem
Wysyłajcie prace na mojego maila [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-19T11:59:00+02:00
Wszystko znajduje się w załączniku.
Pozdrawiam
2009-09-19T14:42:02+02:00
Proszę. To o to chodziło. Odp w załączniku.