Odpowiedzi

2010-01-04T17:56:41+01:00
1.Nie podawaj przez internet nieznajomym swoich danych osobowych czyli nazwiska,imienia,adresu zamieszkania,numeru telefonu.
2.Nie wysyłaj nieznajomym swojego zdjęcia.
3.Nie pisz z nieznajomym przez internet.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T20:29:09+01:00
Jest to gróżny Spam. Niebespieczne Programy typu Trojan,logic bomb,Strony o niewłąściwej treścij.ale tesz
nieuczciwi sprzedawcy i naciągacze,

Jak sie bronic
należy miec dobry Firewall,antywirus ale nic nie zastapi ludzkiego rozsądku czyli tego co napisała kolerzanka przedemną .napewno nie podawanie numerów kart kredytowych. Napewno tesz jak pewnie wiesz dziwnie wyskakujące reklamy najlepijej na nie nie klikac bo moze to spowodować uszkodzenie systemu operacyjnego itp.