Przetłumacz na język niemiecki. Nie za PIERWSZE rozwiązanie dam naj, tylko za NAJLEPSZE;)

Mam na imię Sandra. Pochodzę z Polski. Moją przyjaciółką jest Magda. Chodzę do gimnazjum. Moim ulubionym przedmiotem jest matematyka i biologia. Lubimy z Magdą śpiewac, tańczyc i grac w siatkówkę.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:51:59+01:00
Ich heisse Sandra. Ich komme aus Poland. Meine freundlin isi Magda. Ich gehe in Gymnasium. Mein Liblingsfach ist Mathe und Bio. Ich mag mit Magda singen , tanzen und spilen Villeyball. :)

Myślę że pomogłam :D:D;*
2010-01-04T17:55:33+01:00
Ich Haiße Sandra. Ich komme aus Polen. Magda ist meine Freundin. Ich besuche in die Gymnasium. Meine Liblingsfach ist Mathematik und Bio. Ich mag mit Magda Musik singe, tanze und Voleyball spiele.