Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:55:39+01:00
Kochany Scroog'u, (czy coś takiego)
Niech szacunek świata Cię oplecie, Niech Ci samo szczęcie Pan Bóg da na świecie, Niech rok po roku upływa Ci w słodyczy, Cudownych, prawdziwych świąt, opromienionych betlejemską gwiazdą życzy
2010-01-04T18:04:31+01:00
```````````````````````````````````````````(miejscowość,data)
Drogi Scroogu!!
Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Ci moc najserdeczniejszych życzeń,radości z każdego dnia,dobroci,miłości od bliskich,dużo zdrowia i szczęścia,opatrzności Bożej,niegasnącej nadziei na lepsze życie,abyś mógł odróżniać to co piękne od tego co ważne,Dni bez zmartwień przepełnionych radością i serdecznoscią i abyś zaznał dużo życzliwości od ludzi
życzy .......


````````````````````````````````````````````````````````````
1 5 1