Odpowiedzi

2010-01-04T17:56:02+01:00
Krótkie, szerokie i mocne łapy są mu potrzebne do grzebania nimi w ziemi, często twardej. Węch i słuch jest niebędny do zdobywania pożywienia którymi są drobne owady oraz korzenie roślin, natomiast długi pyszczek i ostre zęby są mu potrzebne do przegryzania pożywienia, twardych korzeni bez wystawiania całej głowy na powierzchnię.
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:01:46+01:00
Przednie łapy kreta są przystosowane do kopania tuneli w ziemi. Mają wygląd łopat z zagiętymi do tyłu pazurami.nos taki zeby mu ziemia sie nie sypała. wnież wszelkiego rodzaju pędraki, wiele gąsienic szkodliwych owadów, no i jeden z najgroźniejszych szkodników ogrodów - Turkuć Podjadek. Kreta cechuje bardzo szybka przemiana materii i stąd jego wielkie zapotrzebowanie na pokarm. Kret zjada dziennie tyle, ile wynosi waga jego ciała. Bez pokarmu przeżyć może tylko 12 do 15 godzin.
7 4 7
2010-01-04T18:03:37+01:00
Silne, łopatowate łapy z mocnymi zagiętymi do tyłu pazurami są przystosowane do kopania podziemnych tuneli. Dobry węch i słuch są potrzebne do zdobywania pożywienia.
12 2 12