Odpowiedzi

2009-09-18T17:39:04+02:00
Myśl o końcu świata przeraża mnie, gdyż moim źródłem wiary jest Biblia. W Apokalipsie św. Jana jest opis końca świata. Może on wzbudzać bojaźń, lęk. Widomym jest, że każdy człowiek popełnia grzechy. To od naszego życia zależy, czy będziemy zbawieni. Jednak nikt nie może tego wiedzieć naprawdę, możemy wierzyć.
Koniec świata jest czymś nieznanym. Wszystko co jest dla nas nowe, z czym jeszcze się nie spotkaliśmy, może być powodem lęku.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T17:53:45+02:00
Myśl o końcu świata mnie przeraża, gdyż boję się tego, co nieznane. Każdy człowiek się tego boi, a mnie wyjątkowo to przeraża. Poza tym nie daje mi spokoju pewna myśl. "Czy umieranie boli? Jak bardzo będę cierpieć? I jak tak właściwie wygląda śmierć?" Co się stanie z moją rodziną? Przyjaciółmi? Znajomymi? Czy po śmierci jest jakieś dalsze życie? Czy będę myśleć, mówić i czuć? Czy zapomnę o wszystkim i nie zostanie już... nic. Pustka. Ani jeden oddech, ani jeden szept, spojrzenie kolorowych oczu. Zniknę, tak jak wszystko na tym świecie. Czy tak naprawdę będzie?
10 4 10