Odpowiedzi

2010-01-04T18:02:29+01:00
1. x=3
2. nie widzę gdzie jest znak równości
3. x=5
4 0=0 r. sprzeczne
5. x=6,66666
6. x=-15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:04:13+01:00
0,2x-1=2,6-1x
1,2x=3,6
x = 3

(8x-12)4-2 = 32x - 50

2(2x-4)=3(x-1)
4x-8=3x-3
x = 5

3(x-1)=3x-3
3x-3=3x-3
0 = 0
równanie nieoznaczone

(x-4):2=x:5 /*10
5x-20=2x
3x = 20
x = 6 2/3

x:5-8=x+4 /*5
x-40 = 5x+20
4x = -60
x = -15

Mam nadzieję że dajesz najlepszą ;)
2010-01-04T18:16:55+01:00
0,2x - 1 = 2,6 - x
0,2x + x = 2,6 + 1
1,2x = 3,6 / :1,2
x = 3

(8x-12)4-2 ???


2(2x-4)=3(x-1)
4x - 8 = 3x - 3
x = 5

3(x-1)=3x-3
3x - 3 = 3x - 3
0

x-4:2=x:5 (korzystamy z proporcji i mnożymy na krzyż)
5(x-4) = 2x
5x - 20 = 2x
3x = 20
x = 6,666666666... = 6,(6)

x:5-8=x+4 / * 5
x - 40 = 5x + 20
-4x = 60 / :(-4)
x = - 15