Odpowiedzi

2010-01-04T17:57:52+01:00
Ta liczba to jedna milionowa

Przykłady liczb mniejszych to np.
o,oooooo1 - jedna dziesięciomilionowa
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:59:08+01:00
Jedna milionowa
przykłady: 0,0000001; 0,00000001; 0,000000000000000001
27 4 27
2010-01-04T17:59:46+01:00
Nazwa: jedna milionowa bo patrzy się od przecinka: po przecinku jest dziesięć, potem sto, tysiąc itd.
np. 0,0000009999 0,000000099999999999999
17 4 17