Odpowiedzi

2010-01-04T18:04:19+01:00
Twierdzenie " Dziś też się dzieje to co w Betlejem". oznacza to że
w dzisiejszych czasach niektórzy ludzie nie maja domu,nie maja gdzie pójść i gdzie się schronić.










1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:07:10+01:00
" Dziś też się dzieje to co w Betlejem".
Gdy Matka Boska była bliska rozwiązania,szukała w Betlejem miejsca gdzie mogła urodzić Jezusa-zbawiciela. Chodząc od gospody do gospody nikt nie chciał ją przyjąć pod swój dach. Jak Pismo święte mówi Jezus urodził sie w stajence.

Teraz przekładając to na dzisiejsze czasy można powiedzieć,że w czasie Bożego Narodzenia ludzie, ktorzy nie chca przystapic do komuni,nie chcą czcić wigili,Bożego narodzenia wręczy wyperają się tego tak jak by nie chcieli zeby dzieciatko jezus narodzilo sie u nich w domach i w sercach...

tak mi sie wydaje nie jestem 100% pewna ze o to chodzi :P
powodzenia