Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:58:58+01:00
Wigilia to bardzo ważny okres w życiu każdego chrześcijanina. W tym roku Wigilię spędziłam bardzo niezwykle....

Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam i liczę na najlepszą.
2010-01-04T17:59:55+01:00
Możesz zacząć np. tak:
Wszystko zaczęło się kiedy o godz. (np. 16) przyjechali do Mnie pierwsi goście ...
lub
Wigilia to jeden z najpiękniejszych dni w roku. Czas wspólnego spotkania z rodziną, podzielenia się opłatkiem, zjednoczenia. :)
2010-01-04T18:08:07+01:00
Gdy zaczyna sie wigilia cała rodzina wraz ze mną, zasiada do stołu. Najpierw zgodnie z tradycją odmawiamy modlitwy. Po czym zaczynamy dzielić się opłatkiem, życząc sobie wszystkiego najlepszego...
1 5 1