Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:09:42+01:00
"H"
herbata
huragan
hamak
hiena
Hel

"CH"
choroba
chusteczka
chęć
choinka
chłopak

1. Moja mama robi pyszną herbatę.
2. Nadciąga niebezpieczny huragan.
3. Huśtanie się na hamaku to bardzo przyjemne i relaksacyjne zajęcie.
4. Przysmakiem hieny jest padlina.
5. Hel to piękne miasto nad morzem.

1. Kasię napadła groźna choroba.
2. Gdy ma się katar, potrzebna nam chusteczka.
3. Mam chęć aby pójść do kina z rodzicami.
4. Przed świętami Bożego Narodzenia ubieramy choinkę.
5. Moja siostra poznała wczoraj fajnego chłopaka.

Mam nadzieję, że pomogłam.
Pozdrawiam. ! :)
1 5 1
2010-01-04T18:18:24+01:00
Jeśli to mają być dowolne słowa z h i ch to np.:

z H:
1. Julka gra na harmonijce.
2. Huragan był bardzo silny.
3. Hania lubi jeść jabłka.
4. Sąsiadka zaprosiła mnie na herbatę.
5. Moja babcia haftuje serwetki.
z CH:
1. W przyszłości chciałabym zostać architektem.
2. Bardzo lubię jeść chałwę.
3. Mój ulubiony przedmiot w szkole to chemia.
4. Na swojej choince powieszę tylko czerwone bombki.
5. Kiedy szłam do szkoły potknęłam się na chodniku.

może być?? pzdr ;*
1 5 1