Odpowiedzi

2010-01-04T18:23:16+01:00
Mój najmłodszy brat jest bardzo chciwy.
Moja babcia gdy wraca z domu ciągle zgrzyta zębami.
Mój tornister jest ciężki.
Na wakacjach widziałam troję.
Śnieg ma srebrzysty odcień.
Żłów ma bardzi ciężki pancerz.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:27:30+01:00
Mój brat jest bardzo chciwy.
Gdy moja koleżanka się zdenerwuje, zgrzya zębami.
Wielkie pudła często są ciężkie.
Wczoraj oglądałam film o tytule "Troja"
Moja rybka jest pokryta srebrzystymi łuskami.
Skorupiaki mają pancerz, by się bronić przed rybami, które się nimi odżywiają.
Oręż to środki wykorzystywane do pokonania kogoś lub czegoś.
4 3 4
2010-01-04T18:35:17+01:00
Chciwość zbytnia worki drze.
Z strachu aż zęby zgrzytają .
Przyjemnie wspominać ciężkie chwile.
___________________________________
moja damo ze srebrzystymi skrzydełkami.
Powaga jest zwykle pancerzem głupców.
Bo wśród szczęku oręża - milczą prawa.
Mam nadzieje ze najlepsza nie jest łatwo :d
3 2 3