Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:20:26+01:00
Savoir vivre jest bardzo potrzebny w codziennym życiu. Świadczy to o naszym wychowaniu i kulturze, poprzez maniery mogą postrzegać nas inni ludzie.
2 5 2
2010-01-04T18:32:11+01:00
Moim zdaniem savoir vivre jest potrzebny w życiu codziennym ponieważ np. przy obiedzie gdyby każdy jadł tak brzydko nie smacznie by się jadło z taką osobą , albo każdy by był dla siebie chamski.
3 5 3