TO są TYLKO 2 ZADANIA !!!!
PLIS pilne czekam na rozwiązanie 10 minut.
to jest zadanie 2/120 z Ksiązki dla 1 gimnazjum pt. MATEMATYKA to jest ta wersja z plusem ;d
Słynny obraz Jana Matejki "Bitwa pod Grunwaldem" ma wymiary 426 cm x 987 cm.Jaką powierzchnię ma ten obraz w metrach kwadratowych ? Wynik zaokrązglij do jedności.
1/120
Oblicz pola prostokątów o wymiarach:
3cm x 3mm 2km x 10m 100m x 100 cm 0,5 dm x 50 cm

PLSIS
proszę o obliczenia.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:24:48+01:00
1.
a)30mm*3mm= 90mm2
b)nie wiem
c)100m*1m= 100m2
d)5cm*50cm= 250cm2


2.
4,26cm*9,87cm=42,05 w przyblirzeniu 42 m2
Odp. 42m2
2010-01-04T18:41:14+01:00

426cm = 4,26m
987cm = 9,87m
a well -- 4,26 * 9,87 = 42,0462 2

~ 3cm * 30cm = 90 cm 2
~ 2000m * 10 m = 20000 m 2
~100m * 1m = 100 m 2
~ 0,5 dm * 5 dm = 2,5 dm 2