Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:26:40+01:00
Ludzi od zawsze ciekawiło jak świat będzie wyglądać gdy ich już nie będzie na tym świecie, i nie dziwie sie, gdy pomyśleć jak wszystkie technologie się rozwiną przez okres 100 lat to aż ciężko sobie wyobrazić. Przez ostatnie 30 lat zmieniło się tak wiele, że nie wiem czy człowiek żyjący w tamtych czasach mógłby sobie poradzić w życiu dzisiejszym, wszystko opiera się na elektronice, komputerach, komórkach... jest tego cała masa. Ludzkość dąży do jak największego rozwoju. A jeśli nie?, jeśli się zatrzymamy za 10-20 lat, i nie będziemy mogli dążyć dalej do ulepszania naszych technologii? Już teraz niektóre rzeczy się zatrzymują. Czemu procesory zaczęto produkować wielo-rdzeniowe? Bo maksymalna wydajność jednego rdzenia to około 5000mHz. W końcu to się całkiem zatrzyma, bo firmą nie będzie się opłacać upychać 10 rdzeni, ceny będą horrendalne że nikt nie będzie ich kupować. To był tylko jeden przykład, a może być ich wiele. A jak wy sądzicie, co się zmieni za 50-100 czy więcej lat?
1 5 1
2010-01-04T18:33:52+01:00
Moim zdaniem świat za 100lat będzie całkiem inny.Krowy będą tańczyły,kurczaki śpiewały.NA świecie nie będzie biedy,wszystkim będzie się dobrze żyło.Gdy prezydent będzie źle sprawował krajem to przyleci smok i go zje.Ludzie będą mieli tylko włosy różowe albo niebieskie to zależy od płci.KAżdy będzie miał kino w domu,a ten dom to będzie strasznie wielki.Można będzie decydować jaka ma być pora roku a nie po kolei czyli:wiosna,lato,jesień,zima.


Nie wiem nie mam więcej pomysłów;))
jak chcesz to możesz to jeszcze troche rozwinąć xD
1 5 1