Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:31:03+01:00
Ogłoszenie
W dniu 31.12.2009 r. o godz. 18 00 odbędzie się koncert w filharmonii narodowej . Zagra Polska Orkiestra Radiowa pod batutą Pana Piotra Nowaka . Wstęp wolny !!!

Serdecznie zapraszamy !
2010-01-04T18:31:19+01:00
Uwaga Dnia 1.02.010 odbędzie się noworoczny koncert,konjcert odbędzie się o godzinie 20 w Klubie Filcharmoni Narodowej zapraszamy wstęp wolny!