Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:38:45+01:00
X - wiek Ani
x - 5 - wiek Ani 5 lat temu
x +5 - wiek Aniza 5 lat
2 (x -5) = x +5
2x - 10 = x +5
2x - x = 5 + 10
x = 15
Odp Ania ma teraz 15 lat
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T22:54:01+01:00
X - wiek Ani

x+5=2(x-5)
x+5=2x-10
-x=-15
x=15
2010-01-05T00:26:33+01:00
X - wiek Ani
x-5 -wiek Ani 5 lat temu
x+5 - wiek Ani za 5 lat

2(x -5) = x + 5
2x -10 = x +5
x = 15

Proste ;p