Zadanie 1,2 strona 105 w zdjęciu http://hyy.pl/images/20CCF20100104_00004.jpg

Zadanie 2 strona 3 w zdjęciu http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/ccf20100104_000005b0c.jpg

Zadanie 3 strona 4 w zdjęciu http://hyy.pl/images/88CCF20100104_00001.jpg

Dużo punktów bo zależy mi na czasie... Więcej nigdzie nie dostaniecie! :)

3

Odpowiedzi

2010-01-04T18:37:49+01:00
1. a) m,n
b)m
2. ta niebieska bo ma jeszcze półkola

stych
2.należy
nie należy
należy
nie należy
nie należy


3.nie należy
nie należy
nie należy
nie należy
nie należy
nie należy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:39:21+01:00
Zadanie
1.a)
Punktami Są:
M i N
1.b)
Punktem Jest:
M
2.
2 figura ponieważ ma półkola

Zdjecie 2
zadanie 2
Punkt A Należy do prostej p.
Punkt B Nie Należy do prostej p.
Punkt C Należy do prostej p.
Punkt D Nie Należy do prostej p.
Punkt E Nie Należy do prostej p.

zadanie 3 z 3 foty :)
Punkt C Nie Należy Do Odcinka AB
Punkt B Nie Należy do półprostej AD
Punkt A Nie Należy do półprostej DB
Punkt H Nie Należy do prostej EG
Punkt H Nie Należy do odcinka EG
Punkt E Nie Należy Do półprostej
2 5 2
2010-01-04T19:15:59+01:00
1.a) L, M, N, O.
b) N, M, L, K.
2. Figura 2 nie jest łamaną, ponieważ łamana nie ma zakoli, występują tylko kąty.
2.
Punkt A należy
Punkt B nie należy
Punkt C należy
Punkt D należy
Punkt E nie należy
3.
Punkt C nie należy
Punkt B należy
Punkt A nie należy
Punkt H należy do prostej EG
Punkt H nie należy do odcinka EG
Punkt E należy
2 3 2