Odpowiedzi

2010-01-04T18:34:40+01:00
- ustawienie odpowiednich czcionek
- dobranie odpowiedniego koloru pisma
- dobranie wielkosci czcionki
- edycja pogrubienia, podktreslenia, kursywy
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:32:58+01:00
Formatowanie to:ustawianie wielkości liter, wyrównywanie tekstu do marginesów, wyróżnianie elementów tekstu,akapity, wypunktowanie i numerowanie.
Jak to zrobić:
-zapisz plik bez poprawek,
-zkopiuj ten plik,
-zacznij poprawki w zkopiowanym pliku,
-zmień ustawienia takie jak: wielkość liter, pogrubienie, kursywa, kolr itp...
-zapisz poprawiony tekst a ten z błędami usuń.
19 4 19