Odpowiedzi

2010-01-04T19:22:26+01:00
Wg mnie jest to od ok. 1600 roku ( bodajże pierwszy raz wydrukowano operę) do 1750 roku ( śmierć Bacha).
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:55:28+01:00
Początek baroku:koniec wieku XVI.
Koniec baroku:lata czterdzieste wieku XVIII.
Styl barokowy w muzyce powstał we Włoszech na początku XVII wieku.Jego twórcy odrzucili spokojne melodie renesansu na rzecz wyrazistej harmonii,kontrastów dynamicznych i swobodniejszej rytmiki.Rozwinął się nowy typ utworu- oratorium.Główni kompozytorzy: J.S.Bach,G.F.Händel,W.A.Mozart,Ludwig Van Beethoven.
8 4 8