Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T18:43:51+01:00
3000 * 0.15 = 450
3000 - 450 = 2550
2550 * 0.15 = 382,5
2550 - 382,5 =2167,5
Odp. Komputer op obniżce będzie kosztował 2 167,5 zł
2010-01-04T18:49:12+01:00
3000zł-cena początkowa

15%-obniz

15
----- * 3000 = 450 zł
100

450 zł -cena po pierwszej obniżce

450*2= 900zł

3000zł -900zł=2100zł

odp:Komputer po dwukrotnej obnizce kosztuje 2100zł




myśle że jest dobrze:)
pozdrawiam tarzan11 ;)