Odpowiedzi

2009-09-18T20:27:12+02:00
Wiele zła dzieje się woku kazdego człowieka powinnismy na nie reagowac bo i nam moze zdazyc sie cos złego i inni ludzie tez moga byc obojetni.Powinnsmy tez to zło likwidowaci przezwycierzac nie pozwalac sie mu rozwijac
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T20:39:23+02:00
Zlo bylo zawsze obecne na swiecie. Kazdy czlowiek zrobil w zyciu wiele zlych rzeczy i uczynil wiele zlego. Ale czy zawsze reagujemy jak widzimy, ze ktos robi zle rzeczy? Czy powinnismy zwrocic mu uwage? Uwazam ze tak, poniewaz moze nasza reakcja uratuje czyjes zycie, moze zdrowie albo po prostu ta osoba co czyni zlo zobaczy, ze nie wszystkim sie to podoba i ze ktos na to reaguje.
2009-09-18T21:28:56+02:00
Myślę, że powinienem reagować na zło, jakie dzieje się wokół nas. Trzeba wypowiadać swoje prywatne opinie na temat niedobrych rzeczy, jakie się dzieją. Muszę reagować na przemoc na wszystko. Zło może spotkać każdego. Jeśli nie zareaguję na to odpowiednio, po prostu będę mieć wyrzuty sumienia, a niedobre rzeczy będą mogły spotkać także mnie. Tak więc każdy człowiek, nie tylko ja, powinien reagować na zło. Wszyscy pomożemy w ten sposób komuś, kto tego zła doświadcza.