Odpowiedzi

2010-01-04T18:53:44+01:00
1. Jakie prezenty dają ludzie idąc do kogoś na urodziny ?
2.Gdzie niektóre dzieci chodzą na urodziny ?
3. Czy wszyscy chodzą na imprezy ?
4. Czy ludzie w Wielkiej Brytani mają imieniny ?
5. Czy ludzie dostają kwiaty ?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T19:05:16+01:00
1. Co dają ludzie innym na urodziny?
2. Gdzie niektóre z dzieci chodzą w swoje urodziny?
3. Czy każdy ma przyjęcie?
4. Czu Brytyjczycy obchodzą imieniny?
5. Czy ludzie dają kwiaty?
2 3 2