Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T20:30:31+02:00
Na zło niewątpliwie powinno się reagować. Brak reakcji oznacza przyzwolenie, "przymykanie oka", które oznacza szerzenie się złych zachować, nawyków itp. Reakcja oznacza wyrażenie sprzeciwu, solidarność z ewentualną ofiarą/ofiarami.

Krótko i na temat, bo nie wiem czy miało być to wypracowanie czy krótka wypowiedź:)

___________________________________________________________
Pamiętaj wybrać najlepszą odpowiedź to korzyść dla Ciebie, odpowiadającego i innych korzystających z zadania.
________________________________________________________
2009-09-18T21:03:21+02:00
Tak, powinnaś, ponieważ nie reagując, automatycznie przyzwalamy i godzimy się na złe czyny, których jesteśmy świadkami. Zło jak wiadomo samo w sobie nie przynosi ludziom żadnej korzyści, a wręcz przeciwnie - wyrządza szkody. Ludzie odkąd zaczęli się cywilizować dążą do harmonii, porządku, za cnotę uznają czynienie dobra, a za popełnione zło - wyznaczają kary.
2009-09-18T21:04:44+02:00
Moim zdaniem rzeczą oczywistą jest ze powinniśmy reagować na zło w oku nas. jest tak dlatego ze nie reagując na zło pozwalamy mu się dalej rozwijać, tymczasem reagując na nie mozemy z nim walczyć niwelować je, pomagać osoną przez nie dodkniętym i ozywiście zmniejszać prawdopodobieństwo ze dane zło kiedyś nas samych skrzywdzi.



mam nadzieje ze tak miało to wyglądać.